Whisky and Wine Place Logo
Zapraszamy do największego stacjonarnego sklepu z whisky w Polsce - kliknij!
Belvedere liczy na 20% wzrostu sprzedaży i zysk w 2010 r.
z dnia:2010-06-28
Grupa Belvedere, notowana na GPW pod nazwą Sobieski, chce w tym roku zwiększyć sprzedaż o 20% i wypracować zysk, powiedział agencji ISB prezes spółki Krzysztof Tryliński w środę.
"Spodziewam się 20% wzrostu sprzedaży w tym roku. Powinniśmy również mieć zyski" - powiedział agencji ISB Tryliński.
W 2009 roku Sobieski sprzedał 3 mln 9-litrowych kartonów wódki w 60 krajach. Z kolei w 2008 roku było to 2,7 mln. Od połowy 2010 roku spółka wprowadza nowe opakowanie, którego współautorem był ambasador marki Sobieski, hollywoodzki aktor Bruce Willis. Grupa rozpoczyna globalną kampanię reklamowo - handlową "Truth in vodka".
"Oczywiście chcemy umacniać pozycję w Polsce, ale na dynamiczny wzrost sprzedaży liczymy głównie na rynkach amerykańskim, francuskim, meksykańskim, hiszpańskim, czy kanadyjskim. Firma przeszła restrukturyzację, ścięliśmy i zoptymalizowaliśmy koszty. Uważam, że jesteśmy gotowi do dynamicznego wzrostu" - dodał Tryliński.
Grupa Belvedere, zanotowała w 2009 roku obroty na poziomie 619 mln euro, co oznacza spadek o 27,6%w porównaniu do poprzedniego roku, poinformowała spółka w komunikacie. Strata netto grupy wyniosła 177,6 mln euro (w stosunku do 61,2 mln euro w roku 2008).

Źródło: sg/maza/ISB


cofnij
Na naszej stronie stosujemy pliki cookies, które umożliwiają prawidłowe działanie portalu oraz dostosowanie treści do potrzeb użytkownika. W każdej chwili można zmienić ustawienia dotyczące cookies tak, aby nie były one zapisywane. Korzystanie ze strony bez zastosowania takich zmian, oznacza, że cookies zostaną zapisane. Dowiedz się więcej.

Zamknij powiadomienie
|Strona główna|Mapa strony|O stowarzyszeniu|Strefa dla Członków|Alkohole|Tytoń|Nowości|Zdjęcia|
|Forum|Księga gości|Linki|Szkolenia|Kontakt|Polityka Cookies|
|Degustacje whisky|Degustacje win|Degustacje cygar|Degustacje trunków polskich|